مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


شهرام اصغري

رضايي شاگرد اول شد

90: قرار بود جشن پيراهن استقلال از ساعت 20 روز چهارشنبه شروع شود. اميدوار رضايي از همان ساعت 20 در سالن فرهنگسراي بهمن حاضر شد و با نشستن روي يکي از صندلي‌هاي جلو اوضاع را زير نظر گرفت.

 

تشويق قلعه‌نوعي بعد از سرود ملي

90: تمام حاضرين به احترام سرود ملي کشورمان از جا برخاستند و دست بر سينه سرود مقدس کشورمان را زير لب زمزمه کردند. وقتي سرود ملي کشورمان تمام مي‌شود مردم سوت و کف مي‌زنند اما در فرهنگسراي بهمن بعد از پايان سرود ملي 7، 8 ليدر (بوقچي) يکصدا نام قلعه‌نوعي را فرياد زدند تا حاضرين سرشان به آن سمت برگردد. ناگفته نماند محسن حاجيلو مجري مراسم فورا به آن چند نفر تذکر داد و گفت: «اينجا بايد استقلال تشويق شود و...»

 

وقت‌کشي و بي‌برنامگي

90: با اين که ظاهرا زمان شروع مراسم از ساعت 20 بود اما تا ساعت 21 اصلا از سرود يا اجراي برنامه خاصي براي حاضرين خبري نبود و حاضرين به چهره هم زل زده بودند و براي هم قصه مي‌گفتند! واقعا در سال 2012 گذاشتن سي‌دي گل‌هاي گلچين آبي‌پوشان يا آهنگ و سرود شاد در اين مراسم کار دشواري بود؟!

 

پخش کليپ ترکيه در جشن پيراهن

90: کليپ کوتاهي از اردوي اخير آبي‌پوشان در ترکيه تهيه شده بود که بازيکنان را درحال تمرين و تکاپو نشان مي‌داد. محمد انصاري بازيکن اميد استقلال در اين مراسم به مناسبت نيمه شعبان به اجراي تواشيح پرداخت.

 

جايگاه ويژه براي خبرنگاران

90: محمد سررشته‌داري مدير روابط عمومي باشگاه استقلال خبرنگاران را به جايگاه مخصوص خودشان در رديف آخر سالن فرهنگسرا هدايت مي‌کرد. او هم به شدت از ضعف در برنامه‌ريزي و شلوغي سالن شاکي بود.

 

طعنه ارجمند به جباري

90: داريوش ارجمند هنرمند سرشناس عرصه سينما، تئاتر و تلويزيون براي دقايقي سخنراني کرد. او گفت: «اين فضا براي آسمان و کهکشان آبي، کوچک است. اميدوارم کلمه «فرهنگي» درخصوص باشگاهي که به آن عشق مي‌ورزم درست اجرا شود. انتظار مي‌رود آسماني‌ها دريادل باشند و به پهنا و وسعت آسمان براي پذيرش از همه چيز جا داشته باشند.»

ارجمند در ادامه با طعنه به جباري گفت: «آبي‌رنگ عشق است آقاي جباري! آبي رنگ عشق است آقاي آرش و امير قلعه‌نوعي‌ هم سنبل اين عشق است و...» در اين هنگام حاضرين با شعار «داريوش استقلالي» او را تشويق کردند. ارجمند در خاتمه تاکيد کرد: «با جام يا بي‌جام شما قهرمانيد.»

 

زنجان‌پور مساله قلبي‌اش را گفت

90: اکبر زنجان‌پور نويسنده و کارگردان تئاتر هم با پيراهن قرمز! در جشن پيراهن آبي‌پوشان حاضر شد. او گفت: «من بلد نيستم حرف بزنم و فقط مساله قلبي‌ام را مي‌گويم، من عاشق همه شما هستم. انشاءا... خودتان به همراه تيم‌تان هميشه موفق باشيد.»

 

رحمتي با فريدون آمد

90: سيدمهدي رحمتي، فريدون زندي و ساموئل راس ساعت 48/21 وارد سالن شدند و با اين که جا نبود آنها به قسمتي از سالن هدايت شدند و تا نمايش پيراهن‌هايشان براي حاضرين در سالن ماندند و سپس رفتند.

 

تلويزيون مداربسته براي هواداران

90: حاجيلو در جريان مراسم از برخي هواداران مي‌خواست سالن را ترک کنند و به بيرون بروند چون همين مراسم از تلويزيون مداربسته براي هواداران بيرون سالن پخش مي‌شد. ازدحام هواداران مقابل درب سالن به حدي بود که آنها ناگهان درب سالن را باز کردند و بدون بليت و... وارد سالن شدند.

 

عرب خطاب به قلعه‌نوعي:

مي‌دونم آخر اين قصه مي‌بازي

90: سعيد عرب خواننده موسيقي پاپ هم چهارشنبه شب در فرهنگسراي بهمن و جشن استقلالي‌ها به اجراي مراسم پيوست. او خطاب به حاضرين گفت: «خوشحالم که ژنرال به استقلال برگشت. هرگاه از من مي‌پرسند طرفدار چه تيمي هستي مي‌گويم؛ من اميرخاني‌ام»!»

عرب اجراي دوم خود را تقديم به قلعه‌نوعي کرد و اين درحاليست که ترانه و شعر کار دوم عرب زياد جالب نيست و عرب در کاري که به قلعه‌نوعي تقديم کرد با صداي بلند مي‌خواند: «مي‌دونم آخر اين قصه مي‌بازي!»

 

سر دادن شعار به سبک ورزشگاه

90: هفت، هشت ليدر (بوقچي) قلعه‌نوعي حتي پس از پايان ترانه‌هاي سعيد عرب ناگهان قلعه‌نوعي را تشويق مي‌کردند. پس از اين که عرب هم از قلعه‌نوعي تعريف کرد، بوقچي‌هاي قلعه‌نوعي گفتند: «عشق فقط يک کلام... اميرخانه والسلام».

ساير حاضرين هم وقتي ديدند اين چند نفر با ارسال پارازيت مدام در اجراي برنامه خلل ايجاد مي‌کنند، گفتند: «روبرو آماده باش، روبرو آماده باش» که ناگهان همه سالن خنديدند!

 

فتح‌اله‌زاده و مظلومي فراموش شدند

90: با اين که در اين مراسم اکثر پيشکسوتان استقلال فراموش شده بودند اما از اين که هيچ کس حتي محسن حاجيلو نامي از علي فتح‌اله‌زاده مديرعامل آبي‌پوشان مطرح نکرد، جاي تعجب داشت. فتح‌اله‌زاده که به مالزي سفر کرده بود، نتوانست خود را به اين مراسم برساند. حتي هيچ‌کس نامي از پرويز مظلومي هم به زبان نياورد که فصل قبل تيم را قهرمان کرده بود. منصور پورحيدري هم که در اين مراسم ديده نشد ضمن اين که بهداد مجري شبکه سوم سيما در بخش کوتاهي از سخنان خود به دانايي‌فرد و حجازي اشاره کرد تا معدود طرفداران حجازي شعار «ناصرخان کاپلو» سر دهند.

 

قلعه‌نوعي در گوش حاجيلو چه گفت؟

90: وقتي قلعه‌نوعي براي اهداي پيراهن فصل جديد آبي پوشان روي سن رفت در گوش پسر حاجيلو (مجري جوان برنامه) حرف‌هايي را مطرح کرد و بلافاصله مجري برنامه از قاضي شاه‌حسيني معاون حقوقي باشگاه، داريوش ارجمند و امير عرب، شاهرخ بياني، رضا رجبي، فرامرز ظلي و مراغه‌چيان دعوت به عمل آورد تا آنها هم براي اهداي پيراهن فصل 91 آبي‌پوشان به بازيکنان روي سن بروند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com